Garantie & klachten
Bij Fancy Beans streven we ernaar om onze klanten de beste kwaliteit koffiebonen en service te bieden. We begrijpen echter dat er soms situaties kunnen ontstaan waarin iets niet helemaal gaat zoals gepland. In dat geval raden we u aan om contact met ons op te nemen, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken.
Klachtenprocedure
Als u een klacht heeft, kunt u deze bij ons kenbaar maken door te mailen naar info@fancybeans.nl. We zullen uw klacht serieus nemen en streven ernaar om binnen een redelijke termijn tot een oplossing te komen.
Mocht het voorkomen dat we er samen niet uitkomen, dan bieden we de mogelijkheid om gebruik te maken van externe bemiddeling. U kunt uw geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. U vindt meer informatie over deze bemiddelingsprocedure op de volgende pagina: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Daarnaast is het vanaf 15 februari 2016 ook mogelijk voor consumenten in de EU om klachten aan te melden via het ODR-platform (Online Dispute Resolution) van de Europese Commissie. Dit platform is bedoeld om geschillen tussen consumenten en online handelaren op een eenvoudige en efficiënte manier op te lossen. U kunt het ODR-platform vinden op de volgende website: Commissie Europa ODR. Als uw klacht nog niet elders in behandeling is, kunt u uw klacht deponeren via dit platform.
Let op: We raden u aan om eerst contact met ons op te nemen voordat u een klacht indient bij Stichting WebwinkelKeur of het ODR-platform. We streven ernaar om eventuele problemen of klachten die u heeft op te lossen.
Mocht u nog vragen hebben of meer informatie willen, neem dan gerust contact met ons op via onderstaand adres.
Fancy Beans
Josink Esweg 8,
7545 PN Enschede
info@fancybeans.nl
053-2340413